سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رسول خدا فرمود : «هان ! شما را از دشمن ترینِ آفریدگانْ نزد خداوند متعال، باخبر سازم ؟». گفتند : «آری، ای رسول خدا !» .فرمود: «کسانی که با زنان همسایگانِ خویش، زنا می کنند». [جامع الأحادیث]

گاه نوشتهای قرآنی و دلنوشته های مناجاتی

Powerd by: Parsiblog ® team.
اعلام همدردی با قاریان(سه شنبه 87 دی 17 ساعت 10:21 عصر )


‌ اعلام همدردی قاریان و حافظان جمهوری اسلامی ایران با مردم مظلوم غزه
گروه فعالیت‌های قرآنی: در این ماه محرم به همه کربلاییان شهید و سالار شهیدان و سید شباب اهل الجنة سلام و درود می‌فرستیم و به دنیا اعلام می‌کنیم ملتی که شهادت دارد شکست ندارد و امتی که حسین (ع) دارد شعارش این است: «هیهات منا الذلة».

اعلام همدردی قاریان و حافظان جمهوری اسلامی ایران با مردم مظلوم غزه

گروه فعالیت‌های قرآنی: در این ماه محرم به همه کربلاییان شهید و سالار شهیدان و سید شباب اهل الجنة سلام و درود می‌فرستیم و به دنیا اعلام می‌کنیم ملتی که شهادت دارد شکست ندارد و امتی که حسین (ع) دارد شعارش این است: «هیهات منا الذلة».

قاریان و حافظان جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای که یک نسخه آن نیز به خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) ارسال شده است، از قاریان و حافظان سایر بلاد اسلامی خواستند که با تلاوت و یادآوری آیات قرآنی، وجدان انسانی و ایمان اسلامی را بیدار و تازه و تحریض کرده و با استمداد از خداوند، خود صوتاً به کمک مظلوم بشتابند و بقیه مؤمنین و سران کشورها را دعوت کنند تا با همه امکانات خداداد به هر شکل ممکن به کمک مسلمانان غرق در خون و آتش اقدام کنند؛ متن این نامه بدین شرح است:

«وَمَا لَکُمْ لاَ تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاء وَالْوِلْدَانِ»

ما قاریان و حافظان جمهوری اسلامی ایران، هم‌دل و هم‌زبان با همه اهالی قرآن در سراسر جهان جنایات سفاکان صهیونیست و حملات وحشیان کافران حربی به مردم بی‌گناه و بی‌دفاع غزه و محاصره ضد انسانی این ارض اسلامی را محکوم می‌کنیم و معنای سکوت مجامع بین‌المللی و دولت‌های غربی را درک می‌نماییم که «الکفر ملة واحدة»

و نیز درود می‌فرستیم به همه غیر مسلمانانی که صاحب فطرت پاک انسانی هستند و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان و مردم بی‌پناه غزه را محکوم نموده‌اند و امیدوار و منتظریم که ملت‌های مسلمان و عرب، خصوصاً اهل قرآن و قاریان و حافظان مصر و سایر بلاد اسلامی این محاربه و محاصره را محکوم نموده و با تلاوت و یادآوری آیات قرآنی، وجدان انسانی و ایمان اسلامی را بیدار و تازه و تحریض نمایند و با استمداد از خداوند، خود صوتاً به کمک مظلوم بشتابند و بقیه مؤمنین و سران کشورها را دعوت کنند تا با همه امکانات خداداد قدماً، قلماً، مالاً و با هر شکل ممکن به کمک مسلمانان غرق در خون و آتش اقدام نمایند.

«من سمع رجلاً ینادی یا للمسلمین و لم یجبه فلیس بمسلم»

بیایید همگی «وجاهدوا فی الله حق جهاده هو اجتباکم» را شعار خود قرار داده و در این امتحان بزرگ، دین و دنیا و آخرت خود را آباد نماییم، «یقول یالیتنی قدمت لحیوتی» و خود را آماده کنیم برای پاسخگویی در روزی که در محضر خدا و رسول خدا (ص) حاضر خواهیم شد.

در این ماه محرم به همه کربلاییان شهید و سالار شهیدان و سید شباب اهل الجنة سلام و درود می‌فرستیم و به دنیا اعلام می‌کنیم ملتی که شهادت دارد شکست ندارد و امتی که حسین (ع) دارد شعارش این است: «هیهات منا الذلة»

ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

هشتم محرم‌الحرام 1430 هجری قمری

پنجم ژانویه 2009

  
 
   استفاده از این خبر ، با ذکر منبع بلامانع است. به نقل از ایکنا



  • کلمات کلیدی :
  • » ارادتمند دوستان خدایی
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    معرفی خادمان قرآن
    معرفی خادم قرآنی
    یاداشت های عاشقانه من ودوستم
    22 بهمن پیمانی دیگر
    [عناوین آرشیوشده]
     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 1   بازدید
    بازدیدهای دیروز: 18  بازدید
    مجموع بازدیدها: 21497    بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    » لینک دوستان من «
    » آرشیو یادداشت ها «
    » موسیقی وبلاگ اشتراک در خبرنامه «